შეფასების სქემები
კრიტერიუმები
|
9-10
ქულა
|
7-8
ქულა
|
5-6
ქულა
|
3-4
ქულა
|
1-2
ქულა
|
მოსწავლე შეძლებს მარტივი გამოთვლების შესრულებას
|
მოსწავლემ დამოუკიდებლად შეასრულა მარტივი გამოთვლები
|
მოსწავლემ შეასრულა მარტივი გამოთვლები
|
მოსწავლე დახმარებით ასრულებს მარტივ გამოთვლებს
|
მოსწავლე ცდილობს მარტივი გამოთვლების შესრულებას
|
მოსწავლემ ვერ შეძლო მარტივი გამოთვლების შესრულება
|
მოსწავლეს შეუძლია ფორმულის ჩაწერა და გამოყენება.
|
მოსწავლეს დამოუკიდებლად
შეუძლია ფორმულის ჩაწერა და გამოყენება
|
მოსწავლე წერს და იყენებს
ფორმულას
|
მოსწავლე დახმარებით ასრულებს
ფორმულის ჩაწერას და გამოყენებას
|
მოსწავლე ცდილობს ფორმულის
ჩაწერას და გამოყენებას
|
მოსწავლეს არ შეუძლია ფორმულის ჩაწერა და გამოყენება
|
მოსწავლე ეფექტურად იყენებს
ელექტრონულ ცხრილს
|
მოსწავლე დამოუკიდებლად იყენებს ელექტრონულ ცხრილს
|
მოსწავლეს შეუძლია ელექტრონული ცხრილს გამოყენება
|
მოსწავლე დახმარებით იყენებს ელექტრონულ ცხრილს
|
მოსწავლე ცდილობს გამოიყენოს ელექტრონული ცხრილი
|
მოსწავლე ვერ იყენებს ელექტრონულ ცხრილს
|
წყვილებში მუშაობის სქემა
|
||||||||
კრიტერიუმები/შკალა
|
9-10 ქულა
|
7-8 ქულა
|
5-6 ქულა
|
3-4 ქულა
|
1-2 ქულა
|
|||
წყვილებში მუშაობა
|
წყვილმა დავალება
კარგად შეასრულა. ყველა ინსტრუქცია გაითვალისწინა
|
წყვილმა შეასრულა
დავალება მციროდენი დახმარებით
|
ინსტრუქციათაგან
წყვილი ასრულებს მხოლოდ ზოგიერთს
|
წყვილებს უჭირთ მიცემული დავალების შესრულება
|
წყვილმა მიცემული
დავალება ვერ შეასრულა
|
|||
წყვილში მუშაობის დაკვირვების ჩეკლისტი
N
|
მოსწავლის სახელი, გვარი
|
თანამშრომლობს მეწყვილესთან
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
სამუშაოს შესრულებისას მიჰყვება ინსტრუქციას
|
შენიშვნა
|
|||
კი
|
არა
|
კი
|
არა
|
კი
|
არა
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий