გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლი:
მარინე თალაკვაძე
საგანი:
ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები;
სწავლების საფეხური/კლასი:
დაწყებითი, მე-5 კლასი;
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10
გაკვეთილის თემა:
ფორმულები. გამოვთვალოთ სწარაფად
გაკვეთილის მიზანი:
ის ტექნ. V.1.
მოსწავლე აცნობიერებს სხვადასხვა სახის პროგრამული უზრუნველყოფის (მაგალითად:
ტექსტური რედაქტორი, გრაფიკული რედაქტორი, ელექტრონული
ცხრილი) დანიშნულებას და ფუნქციებს და
ეფექტიანად იყენებს მათ(მაგალითად: მონიშვნა,
კოპირება, ჩასმა ფორმატირება)
#
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენების მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წთ)
|
1
|
საორგანიზაციო საკითხები, მისალმება თემისა და მიზნის გაცნობა.
|
ვერბალური ახსნა
|
მთელ კლასთან
|
გაკვეთილის მიზნები და შეფასების რუბრიკა
|
5 (წთ)
|
2
|
A ფაზა / გამოწვევა
მასწავლებელი მოსწავლეებს სთავაზობს ამოსახსნელად ამოცანას: დილით მაღაზიაში
გასაყიდად მიიტანეს: ვაშლი, ბალი, მსახალი, ქლიავი, მარწყვი. თითოეული დასახელების
რამდენი კგ. დარჩა გასაყიდი საღამოსთვის? დაფასთან გამოდის მოსწავლე, იწყებს ამოცანის ამოხსნას
და შესაბამისი სვეტის შევსებას.
|
კითხვა-პასუხი
ამოცანაზე მუშაობა
|
მთელი კლასი
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
|
10 (წთ)
|
3
|
B
ფაზა
მასწავლებელი მოსწავლეებს სთავაზობს იმავე ამოცანის ამოხსნას ელექტრონული
ცხრილების გამოყენებით. აჩვენებს მათ როგორ უნდა შეიტანონ ფორმულა, როგორ სრულდება
არითმეტიკული მოქმედებები Excel-ში
და როგორ შეიძლება ფორმულის გავრცელება სხვა მონაცემებზე სახელმძღვანელოში არსებული
დავალებების (გვ. 194-195) მიხედვით.
|
მინი ლექცია
|
ინდივიდუალურად
|
სახელმძღანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
10 (წთ)
|
4
|
C ფაზა
,, გადათვლის პრინციპით მასწავლებელი ჰყოფს მოსწავლეებს წყვილებად. თითოეული
წყვილი პროგრამა Excel-ში
თავად ააწყობს დაფაზე მოცემულ ცხრილს და ფორმულების გამოყენებით შეასრულებენ გამოთვლებს.
|
სწავალა-კეთება
|
წყვილებში მუშაობა
|
კომპიუტერი/ დაფა
|
15 (წთ)
|
5
|
შეფასება-შეჯამება
|
განმსაზღვრელი
|
|
|
5 (წთ)
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
1. მოსწავლეები
შეძლებენ ელექტრონულ ცხრილებში მარტივი გამოთვლების შესრულებას,
2. ფორმულის
ჩაწერას და გამოყენებას.
შეფასება: იხილეთ თანდართული ფუეცლებო.
ხელმოწერა:
თარიღი:
დანართი #1
განმსაზღვრელი შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
9-10 ქულა
|
7-8 ქულა
|
5-6 ქულა
|
3-4 ქულა
|
1-2 ქულა
|
მოსწავლე შეძლებს
მარტივი გამოთვლების შესრულებას
|
მოსწავლემ დამოუკიდებლად
შეასრულა მარტივი გამოთვლები
|
მოსწავლემ შეასრულა მარტივი
გამოთვლები
|
მოსწავლე დახმარებით
ასრულებს მარტივ გამოთვლებს
|
მოსწავლე ცდილობს მარტივი
გამოთვლების შესრულებას
|
მოსწავლემ ვერ შეძლო
მარტივი გამოთვლების შესრულება
|
მოსწავლეს შეუძლია
ფორმულის ჩაწერა და გამოყენება.
|
მოსწავლეს დამოუკიდებლად შეუძლია ფორმულის ჩაწერა და გამოყენება
|
მოსწავლე წერს და იყენებს ფორმულას
|
მოსწავლე დახმარებით ასრულებს ფორმულის ჩაწერას და გამოყენებას
|
მოსწავლე ცდილობს ფორმულის ჩაწერას და გამოყენებას
|
მოსწავლეს არ შეუძლია
ფორმულის ჩაწერა და გამოყენება
|
მოსწავლე ეფექტურად იყენებს ელექტრონულ ცხრილს
|
მოსწავლე დამოუკიდებლად
იყენებს ელექტრონულ ცხრილს
|
მოსწავლეს შეუძლია ელექტრონული
ცხრილს გამოყენება
|
მოსწავლე დახმარებით
იყენებს ელექტრონულ ცხრილს
|
მოსწავლე ცდილობს გამოიყენოს
ელექტრონული ცხრილი
|
მოსწავლე ვერ იყენებს ელექტრონულ ცხრილს
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий